Studiu privind satisfacția clienților Clarvision

Studiu de caz

NTT DATA România a chestionat clienții existenți asupra produsului Clarvision și a serviciilor aferente, urmărind evaluarea gradului de satisfacție față de performanța echipei și a calității serviciilor oferite.



    Servicii foarte bune 55%
    Servicii bune 33%
    Performanță

    88% din companiile respondente evaluează serviciile oferite de companie ca fiind bune și foarte bune.

    Comparativ cu anii precedenți, in calitatea serviciilor din ultimul an 54,7% din companii observă o îmbunătățire a serviciilor oferite.

    79.36% din companiile respondente se declară mulțumite și foarte mulțumite de performanța NTT DATA din ultimul an.

    Foarte mulțumiți 43%
    Multumiți 39%

    Analizând experiența de până acum cu NTT DATA Romania, 89.3% din partenerii noștri ne-ar recomanda altor companii în vederea unei colaborări.

    Analizând sistemul Clarvision ERP, 81.6% din companiile respondente se declara fiind mulțumite și foarte mulțumite de tot ce oferă acest sistem.

    Peste 40.2% utilizează sistemul Clarvision ERP de 10 ani.