Clarvision: Self Service
Digitalizează interacțiunea angajaților cu biroul de resurse umane.
Ce este Self Service?
Modulul HR & Self Service, partea a Clarvision Suite, le permite angajaților să-și urmărească programul de lucru, să depună cereri de concediu și să solicite documente legale sau învoiri.
Acest modul se adresează departamentelor de resurse umane care doresc responsabilizarea angajațiilor și automatizarea proceselor de HR. Acest modul este aplicabil în toate industriile.
Funcționalități
Gestionare activitate echipă
Gestionare cereri de concediu
Gestionare bilete de voie
Consultare fluturaș de salariu
Programare schimburi de lucru
Administrare date angajați
Beneficii

Angajați mai responsabili
Automatizarea proceselor de HR
Simplu de folosit de pe desktop, laptop sau mobil
Mai rapid și mai eficient cu Clarvision Self Service
Sigur
Login ușor cu user & parolă pentru fiecare angajat al companiei.
Simplu
Angajatul are acces la biroul digital de HR prin intermediul unei interfețe moderne și intuitive, din "Infopoint" sau de pe propriul mobil.
Flexibil
Fluxurile de aprobare pot fi configurate de către client.