Despre modul în care companiile scad timpii de lucru și costurile în ERP prin automatizare modernă, folosind WinActor® RPA.

RPA oferă mai multă accesibilitate mediului digital al unei companii, fie că este vorba de producție, outsourcing, consultanță sau orice altă industrie. WinActor® automatizează activtăți repetitive, monotone, iar sarcinile dintr-o secvență pot fi configurate și personalizate în funcție de nevoile operaționale ale businessului.

MEDIUL DIGITAL ÎN BUSINESS-UL ROMÂNESC

Într-un mediu ideal, în care sistemul ERP utilizează o bază de date cu acces individual la toate aplicațiile, fiind astfel capabil să articuleze sarcini și rapoarte automate în baza datelor colectate de aplicații, nu este nevoie de un RPA. Însă nu este întotdeauna cazul:

Softul de gestiune nu este mereu integrat cu sistemul CRM, unele date despre clienți pot fi găsite în CRM, altele în fișiere Excel. Comanda de la client este primită pe e-mail sau, în cel mai bun caz, printr-o platformă EDI impusă de client de cele mai multe ori. Aceasta se traduce printr-o integrare defectuoasă cu ERP-ul și probabil absența unui istoric al tranzacțiilor. Informațiile financiare apar în ERP, dar documentația de contabilitate/control trebuie extrasă și completată separat și individual pentru fiecare client. Această integrare parțială ce determină lipsa transparenței implică eforturi manuale suplimentare. În același mediu, aceeași acțiune se poate însă desfășura altfel:

Se primește o comandă de la client. Botul WinActor® preia comanda de pe platforma EDI și:

  1. verifică bonitatea clientului, pe baza tranzacțiilor anterioare
  2. importă datele clienților din CRM (creează un cont nou de client dacă nu există date)
  3. formulează un răspuns personalizat prin e-mail
  4. trimite răspunsul către aprobare unui manager de vânzări
  5. monitorizează stocurile, disponibilitatea și capacitatea liniilor de producție și a forței de muncă
  6. decide dacă comanda poate fi livrată în termenul solicitat, pe baza algoritmilor prestabiliți
  7. trimite decizia spre aprobare;
  8. trimite datele necesare tuturor managerilor de producție / linie și generează documente pentru muncitori, încărcători/descărcători, șoferi etc., pe baza unui extras din EDI
  9. trimite clientului confirmarea comenzii / propunerea unui nou termen de livrare, după caz
  10. reia secvența

Flow-ul descris mai sus reflectă o realitate azi. Într-un scenariu de eficiență maximă, tot ce poate fi automatizat trebuie automatizat.

WinActor® a fost proiectat și dezvoltat in-house de Grupul NTT pentru nevoile specifice ale clienților. Produsul este un câștig câștig atât pentru utilizatori, cât și pentru afaceri în general. Utilizat împreună cu un ERP precum Clarvision™, WinActor® îndeplinește instant sarcinile repetitive, astfel încât inteligența umană poate fi dedicată unor sarcini mai complexe.

Potrivit Gartner, produsul WinActor® se diferențiază ca unul dintre cele mai simple instrumente RPA pe piață, din punct de vedere al utilizării. Un instrument de modelare grafică simplă de tip drag-and-drop, permite utilizatorilor să își înregistreze acțiunile, creând baza acestor automatizări, care pot fi apoi îmbunătățite prin grupe și bucle. Deși instrumentul poate încorpora aplicații de întreprindere și interacțiune cu site-urile web, este cel mai potrivit pentru automatizarea instrumentelor de sine stătătoare, bazate pe PC.

RPA atrage multă atenție din partea întreprinderilor prin capacitatea sa de a eficientiza operațiunile întreprinderii și de a transforma procesele de afaceri convenționale pe mai multe axe:

  • finanțe: prin arbitrajul forței de muncă: FTE virtuali vs umani;
  • capacitate: boții pot rula 24/7;
  • eficiență: reducerea timpului order-to-cash și a ratei de eroare.

Potrivit Deloitte, RPA va realiza „adoptare aproape universală” în următorii cinci ani. Sondajul lor recent RPA arată că 78% dintre respondenți intenționează să investească mai mult în următorii 3 ani. Veți fi și dvs. unul dintre ei?